RESKAMRATEN 2011

Hej Hej! :)

Tiden bara springer iväg och september månad är snart slut! Tänkte bara berätta lite för er som är intresserade, vem som blir min reskamrat denna gången!

Sanna Wallertoft.
En super härlig och underbar tjej som jag "spanade" in dem första dagarna i skolan.. Hon var från Lomma och det enda jag har hört ifrån det är "där dem rika bor" och jag trodde hon var en såndär överklass snobb. Men det visade sig att jag hade fel! Hon är en utav mina bästa vänner och under gymnasietiden blev vi bara bättre och bättre vänner och idag är hon en av dem jag älskar!

Jag var lite orolig för att åka iväg med mina vänner, då jag hört många som blivit osams och sen aldrig hörts mer, men jag och Sanna är väldigt olika, men ändå rätt lika. Så jag tror vi kommer vara ett perfekt par och vi har lovat varandra att säga ifrån om något känns fel, så man inte "går och stör" sig på varandra! :) Dessutom har både hon och jag erfarenheter av att resa länge och vet att man ibland behöver tid för sig själv och att man ibland får ställa upp även om man kanske inte vill det lika mycket!

Vem är Sanna då, förutom en underbar människa? Jo, hon bor med sin familj i Lomma, har en superfin kille, Sebbe och jobbar som simhoppstränare vilket hon fullständigt brinner för! När hon inte jobbar eller pussar på Sebbe tränar hon, umgås med vänner och hon gillar att shoppa och festa! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0