Nu har vi landat 💛

I måndags kväll efter ett försenat flyg från Bangkok landade vi på Koh Samui. 

Vi åkte vidare till vårt boende och pappa hade startat fläktarna och ACn. Jag frågar pappa om det är djurfritt, då jag är lite smått rädd för ödlor och kackerlackor :) nej, där finns inga djur svarar han. 

Hinner inte ens checka av rummet förrän jag hör ett pipande, tänker inte mer på det utan flyger bokstavligtalat ut ur rummet och skriker i panik -KATTUNGAR!! Haha! 



Då visar det sig att det bor 4st små kattungar i min garderob! Haha, lite komiskt faktiskt! 


På väg ner till stranden i Lamai! 



Lamai beach 




Annars har dagarna mest bestått av sol och bad, 34*c i vattnet! Helt underbart! 





Detta är silver beach en strand som är väldigt liten men också så fin! 


Mums - sandwich o iced latte ❤️



Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan vad gött ni har det! Är bra avis ;)

2015-04-05 @ 13:05:43
URL: http://emelie.divinemagazine.se/
Postat av: Sanna

Kul att läsa :) fina bilder också! Puss puss

2015-04-06 @ 22:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0