Vietnam & Koh Tao

Hej kara manniskor! :) Forlat for valdigt dalig uppdatering! Men nu ar vi tillbaka i Thailand sa nu ska ni fa lite bilder och liknande! :P

Dem tva sista kvallarna i Vietnam tillbringade vi med Goteborgarna! Forsta kvallen var ute och gjorde staden osaker! Eller tja, det var vissa som var varre och vi tror att nagon blev skjuten pa ett utestalle vi var pa. Men vi ar inte helt sakra!! Men vi tror och sager att sa var fallet. (Lite action vill vi ju vara med om) :) Och vi prata med en tjej, hon sa att polisen inte kom om det var ett vanligt brak. Sa alltsa maste det har varit varre an slagsmal!

Emelie, Jocke, Christoffer &  Jag : )


Vi kom till ett stalle som var heldott, men vi svenskar kan var sak och det ar att fa igang allt&alla! : )


Hahaha. Han uppskattade nog inte att jag stod pa stolen ;)


Har har Jocke tagit over mannen i mittens jobb :D Och Petter ar inte sen pa att aka med :D


Sen sparade allt !

Dagen efter var det inte lika roligt nar vi skulle aka till flygplatsen. Allting var valdigt segt, men jag och Emelie har sant flyt. Sa vi hann med natttaget till Chumpton ocksa. Sa vid 10 igar kom vi fram till on. Dock var det inte lika latt att hitta boende. Dem enda stallena som hade bungalows kostade fran 800 och uppat. Men vi fragade runt pa olika guesthouse men dar var fullt, men nar vi skulle ga tillbaka haffade en tjej oss som vi fragat forut och dem hade ett rum for 400B sa det var ingen tvekan utan vi tog det!!


Att aka natttag i Thailand ar sjukt najs. Det ar billigt & gar fort. Mycket hellre tag an buss! Dem servar med filtar ocksa! ;)


Verkligen helt underbart att aka bat sa tidigt pa morgonen och se solen ga upp! :D


Sahar ser det ut pa stranden vi bor vid nu (5min gangavstand)


Detta ar paradiset!  :) Klarblatt vatten och otroligt varmt & skont!
Dock lite foor manga svenskar!


Igar var det dags for lite fest, mest for att traffa lite folk harifran och checka laget! Da bjods det pa Eldshow! :D

Ikvall blir det att ta det valdigt lugnt och imorgon ar det dags for Timbuktu & Tingsek (Chords?) att spela. Jag har hort att det kommit narmare 7000 for att se dem. Sa ja, det kommer bli lyckat! :D

Manga har nere, eller ja alla man traffar som inte ar fran Skane mobbar mig for min skanska och idag var det en femarig tjej som slog allt! Vi lag i vattnet sa kom det en liten flicka, vi borjade prata med henne och lekte 'gissa djuret' sa fragar vi vart fran Sverige hon ar.

Vi - Vart ifran Sverige ar du?
Flickan - Jag bor i Stockholm
Emelie - Ooh, det gor jag ocksa.
Jag - Jag kommer fran Skane.
Flickan - Men det ligger ju inte ens i Sverige?
E&J - Borjar skratta och sager att det visst gor det!

Hahahahha, klockren unge!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0