VIETNAM IMORRON!

Hej alla sota manniskor!

Iforgar och igar var verkligen tva riktigt jobbiga dagar! Gardagen var helt okej pa dagen, dock var det svart att bade ata och dricka. Pa kvallen akte vi till en svensk resturang och at svenskmat!! Dock kunde jag inte fa i mig sa mycket mer an lite potatismos, men gud vad det var gott. mums! ;) Mannen som agde stallet var jatte trevlig och jag fick lana en soffa att vila pa. (Satt tva snygga killar vid bordet och dem var inte fy skam, hoho)

Nar vi kom hem gick jag och Emelie och lade oss, for ingen av oss madde direkt bra och nar jag vaknade imorse sa hade jag saa ont i ryggen. Jag vet inte om det ar borjan pa en lunginflamation... Det gor mest ont nar jag pratar och det gor ont typ i mitten av ryggen, men mest pa vanster sida.. Hoppas bara att det ar for att jag sovit for mycket i sangarna. For jag orkar verkligen inte nagot annat! Men jag vet inte symtomen pa det, sa jag tror det ar liggsar :D

Idag har vi bokat flygbiljett och bussbiljett till&fran Vietnam. Sa imorgon ska vi sitta pa en buss i drygt 10-12h, sen stannar vi dar tills den 12 februari. Sen den 15:e februari spelar TIMBUKTU & TINGSEK pa Koh Tao!! Det kommer bli grymt!! :D

Tack for kommentarerna ni skriver, det far mig verkligen att le. Det far mig att langta hem, men anda att fortsatta resan, for jag vet om vad som vantar mig nar jag kommer hem!! :)

Ps. Det ar en aning jobbigt att skriva utan aao, men jag har lart mig nu :D och om jag vill kan jag ju kopiera era bokstaver, men oooorka! ;) Det ska synas att man ar utomlands, haha! Ds.

Karlek till er alla!!


Kommentarer
Postat av: jossa

ql att se TIMBUKTU & TINGSEK i ett annat land... de lär nog bli as häftigt...skönt att du e bättre nu...hoppas de bara e som du sovit dåligt i sängen....hörs på msn.. puss

2009-02-04 @ 16:28:20
Postat av: mamma o pappa

hej emma. det ryggonda kan vara latmask prova med ett kålblad i trosorna !! förlåt den var både gammal och jäkligt låg. hoppas ni får en fin vietnam resa med många"aha" upplevelser.KRAMAR I MASSOR FRÅN OSS ..

2009-02-04 @ 20:24:54
Postat av: Sussi (Emelies mamma)

Hej Emma! Hoppas att du mår bättre nu, nu får ni hålla er friska ett tag tjejer! Kul att följa dig också via din blogg för ni skriver ju lite olika saker varje dag, du och Emelie! Sköt om dig nu och hoppas att ni får det riktigt bra i Vietnam!

Kram Sussi

2009-02-04 @ 21:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0