NU AR VI MAN & FRU

Hej kara manniskor!
Nu sitter jag pa Koh Phangan och slappar! Kvallen igar var lyckad och jag hade valdigt roligt! : )

Vi slappade pa stranden hela dagen och sen gick vi tillbaka till vart guesthouse och badade i poolen (barnbassangen saklart)!! Efter det gick vi ut pa stan for lite shopping. Blev ett par skor till systra min och sen en annan overraskning som jag inte kan skriva om, for da far hon ju reda pa det! : ) Sen nar klockan var runt 21 sa tog vi en tuktuk till Lamai och kakade pa Absolut Eric. Laxplanka & bearneasie sas! mums! Dar traffade vi aven en kille som var fran Boras men ursprungligen fran Bangkok som skulle resa i 10 manader, sen drog vi vidare till skraddaren och pratade lite snabbt med han.. Och sen begav vi oss till Da-da bar och halsade pa Tolla... Sen drog vi tillbaka till Chaweng och dar motte jag  HAN ni vet, Han med stort H. Mannen i mitt liv. Vi gifte oss och hade en grym brollopsfest. haha! Sen drog vi till Green Mango och fortsatte brollopsnatten. Tyvar forsvann han ur mitt liv med min brollopsring. : ) Dem stanger tydligen har sa jag hinner inte beratta mer. Mer an att kvallen var SPARAD som manga ganger forr! ; )
Tolla, Jag och Emelie pa Tollas bar DA-Da Bar
Jag och min man Ludde precis efter vi sagt JA


Emelie, jag, min man och Kalle Bula
(dem tva var for ovrigt vittnen)

HA det bra.
Kram

Kommentarer
Postat av: jossa

hej söta syster!! gud va brun du e..jag å mamam har varit å tittat på vår nya lya idag å sen solat...har valt tapeter med micke idag.. fattar att folk skiljer sig när dom ska renovera.. fast de blev skit bra till slut!!gick därifrån som ett nytt par:)GRATTIS till dig å din?vad han nu heter.. ska på villa mässan i malmö på lör...hade bra!! snart e de dax att kramas!!

2009-03-03 @ 19:43:45
Postat av: emma

Karaste! Om ni klarar av en san pers som att valja tapeter, sa klarar ni allt, haha!! Tack, min man heter LUDDE! Och ja, det ar bara 26 dagar kvar tills vi kramas! Ar det inte ratt sjukt!? Jag langtar efter dig som tusan! Och det ar nastan det enda jag tanker pa om dagarna, att jag snart far krama dig och skratta med dig! Och dricka vin med dig igen! Det ar lovely! (L) Karlek till dig.

2009-03-04 @ 10:12:48
Postat av: jossa!!

okej om du säger de så fixar vi nog allt!!ja de e sjukt va tiden går fort..fast jag tycker de känns som du varit borta i flera år.. kommer bli helt galen när jag ser dig.. kommer inte tro de e sant:)kommer få nypa mig å säga att jag inte drömmer.har ni spelat kvackvack?e börje hos tolla??visst e hans lilla hund söt??va e de nu den heter?hade bra!! puss

2009-03-04 @ 21:40:49
Postat av: Lina,

haha? vad är det jag har missat Emma?:p

2009-03-06 @ 09:43:37
URL: http://linagrybb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0