Reskamraterna IRL! :D

Igår var det dags för resgänget att träffas IRL. Vi käkade på en italiensk pizzeria i Gamla stan och pratade lite om våra planer inför resan. Kul att äntilgen få träffa alla i verkligheten!

Jag har ju varit hos Emelie sen i torsdes kväll och vi funkar väldigt bra tillsammans, vilket är en enorm lättnad. Inte för att jag trodde något annat, men det är ju skönt att det känns såhär bra. Hur stor är chansen att man träffar ett gäng via internet och sen känns allt så himla bra. Ovanligt, skulle jag vilja säga! Men jävligt roligt!!

Vi drog hem till Emelie efter att vi käkat och drack lite, innan det var dags för utgång i vår kära huvudstad! Kvällen var kanon. Lagom med dricka och trevligt sällskap!


Emelie och Jag


Kim, Emelie och Jonas


Jonas



Kimsi


Emelie


Robin (lånad bild från FB)

Så nu vet ni hur mina reskamrater ser ut : )


Kommentarer
Postat av: Susanne

Lycka till på resan!

2008-12-05 @ 12:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0