Crazy

Hej!
Igar var verkligen najs och idag har varit en soooft dag! Vi borjade ju kvallen pa Monkey Republic, sen gick vi ner till stranden och Dolphin shake?! Vi traffade ett nytt gang igar och jag snackade med en kille fran England/Tyskland och en kille som forfoljer oss, eller som vi forfoljer snackade vi antligen med, haha! Vi har fotat honom forut och han fotade oss en gang i Siem Reap sa det var ju kul att antligen snacka. haha! Kvallen var trevlig, umgicks saklart med goteborgarna och dem akte idag! Sa antagligen ses vi inte mer, men det vet man ju aldrig! =)

Vid fyra skulle jag tralla hemat ensam, da Emelie hade lagt sig tidigare.. Men nar jag kommer hem ar dorren last, ingen oppnar.. Sen ber jag vaktaren oppna, sa somnar jag och vid 5 borjar nagon sjunga HOGT utanfor. Och jag var bergis pa att det var en blindgubbe som foljt efter mig och nu sjong utanfor dorren for att han skulle fa pengar. Men jag oppnade och dar stod ingen gubbe. (Dem gubbarna gar omkring pa stranden och tigger pengar, sa ni inte tror jag ar helt bakom flotet.hah) Men dem fortsatte spela otroligt dalig musik och sjunga ashogt! Men efter att jag stoppat oronpluggar i oronen sa kunde jag somna! Vi fick hora att det var nagon slakting till presidenten eller nagot..Sa imorse kom det en sakallad likbil, med en bild pa personen och jattefina blomsterdekorationer pa sidorna och baktill strodde dem typ ut rosblad och efter kom det sakert 100 + mopedister med vita klader!

Nu ikvall ska va bara slappa framfor en film! Varsta lyxen tycker jag, for dem har 2 filmrum pa det stallet vi bor pa! Sa ikvall blir en otroligt lugn kvall ;)



Kommentarer
Postat av: malin

sv: jo de är sant men ja har precis fått en liten valp så ja har inte tid att åka :) hon måste ha all uppmärksamhet

2009-02-02 @ 13:59:31
URL: http://lilopauline.blogg.se/
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

HAHAHA! Den döve mannen som sjunger för dig, bland de bästa på resan alltså! haha

2010-01-07 @ 23:10:00
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

HAHAHA! Den döve mannen som sjunger för dig, bland de bästa på resan alltså! haha

2010-01-07 @ 23:11:28
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0