Koh Samui

hej.

Igar kom vi till koh samui! Vi befinner oss pa Chaweng beach och bor pa ett ratt schysst stalle med pool och varm/fesljummet vatten. Sa det ar ratt najs! Igar skulle vi egentligen ut och kolla laget har, men vi somnade vid sju och vaknade vid halv tolv och var inte alls sugna pa att piggna till for o festa. Sa vi sov till 10 imorse!

Jag ar helt forkyld nu och nasan rinner som satan. Det ar jattedrygt! Men jag ska absolut inte klaga! =D Har legat en stund pa stranden idag, men det var sa himla varmt. Sa vi satte oss har istallet. haha. Sen ska vi hyra moppe och jag tankte lamna in min kamera pa lagning! Sen ska jag fortsatta fota och lagga in bilder. Men det ar lite trakigt att lagga in Emelies bilder. :D Som ni anda kan se pa hennes sida! :)

Hoppas ni har det bra! Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja!

Du får värma på lite konjak som du sen står över o ångar in i näsan. Det ska vara jättebra mot förkylning, det rensar om man är igentäppt! Jag Sa till Maja att nu är Emma på Koh Samui! Då sa hon: "Jag vet inte vilken den kossan är"!med sin lite nonchalanta stil som hon har ibland, tror du kan se henne framför dig! Synd på hajskräcken! För det ska ju vara helt enormt att snorkla i korallrev! Ha det så bra, kram från oss i Vinslöv

2009-02-24 @ 10:43:46
Postat av: jossa!

hahah maje e ju för söt!!om ni ska farmkalla kort så gå till första internet cafet som ligger efter den svängen typ brevid 7eleven..e en tjej som brukar sitta där.. ligger på vän sida när man kommer uppefrån!!hoppas du fattar min beskrivning:O)hade bra!! puss

2009-02-24 @ 15:06:15
Postat av: Emelie

AAhh emma snart får du komma hem... för jag saknar dej. jag tycker att det är taskigt av dej att vara borta så länge. :( nej men lite. hoppas du har det bra. det ska INTE bli kul när du kommer hem eftersom du kommer likna en neger mer än emma. hmm.. jaa.. jag är avis på dej med snorklingen!! du förresten jag ska köpa en kamera som kan ta kort under vatten.. den skulle du haft med dej och tagit kort på alla hajar :) ha det så bra tills nästa gång vi pratar! pussar på dej

2009-02-26 @ 00:53:09
Postat av: Emma

Sussi! HAHAHAHA jag kan latt se mig henne saga sa! Klockrent! Vad vore varlden utan sma barn som kommer med checka?! kommentarer!! :D Jag sag ju lite korallrev, men det var valdigt djupt, sa tyvar klarade jag inte av det riktigt. Men det kommer ju komma fler chanser, da kanske jag har jobbat med min fobi! Halsa barnen o Peter. Puss&kram

2009-02-26 @ 16:06:37
Postat av: EMMA

EMELIE! Min kamera har pajat, sa nu blir det daligt med bilder, men emelie fotade lite under vattnet, sa jag snor hennes bilder. HOHO! Mja, just nu ar jag inte sa brun. Men neger kan du rakna med att jag INTE kommer o vara! Jag ser ungefar likadan ut nu som nar jag akte, haha sa du lar ju kanna igen mig! Vi far ses nar jag kommer hem, har ju huset for mig sjalv o ar hemma ensam 2 veckor. HOH :) Puss&Kram pa dig nenne!

2009-02-26 @ 16:08:19
Postat av: Rebecka

Tycker mycket om det du skrivit! Kul att se lite sunda saker och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0