PARTY PARTY!



Partyt har borjat!!  :D
Jag och Emelie borja med att ta en varsin shot Sambuca, men nar han sag pa min min att det INTE var gott, fragade han varfor jag drack det! Da skyllde jag pa Emelie, haha! Han sa da att jag borde dricka massvis med Sambuca, sa jag tillsist gillade det. For det man ar radd for, ska man overrosa sig med! haha, sa vi lyssna val lite pa han, tog en varsin drink och innan vi gick hit tog vi en till Sambuca! =P Det ar ju liksom inte fest varje kvall, sa vi far ju passa pa nu ;) hoho..

Ha sa kul ikvall, kram!

Kommentarer
Postat av: malin

sv: jag har inte tiden, hade jag haft de hade jag åkt iväg hehe :P

2009-02-01 @ 20:46:59
URL: http://lilopauline.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah emma de e SÖNDAG då blir de ingen fest här hemma.. men njut du av tiden, för sen ska de rensas rabbater för din deller... jag och micke har varit på vollyboll med selma idag, hon va jätte duktig ql att se henne spela..jag å mamma har varit på bio ikväll såg mammut handla lite om thailand.du måste se den.sen har i taket lyser stjärnorna kommit ut på bio.. får hyra den när du kommer hem!ha de nice fågelbajs!ta de lugnt ikväll!kommer ju en dag imorgon oxå!puss

2009-02-01 @ 23:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0