VIETNAM - mekongfloden & Cu Chi tunnlarna!

Har varit ratt dalig pa att lagga in bilder och berattat om allt vi var med om i Vietnam. Sa det kommer bli en liten snabb summering nu!

Emelie & Jag akte ju en liten tur med cykeltaxi. Dock forsokte dem blasa oss pa 900.000 Dong som ar 450:-


Fruktberg i massor! : )


Kryddor! : )


Acklig orm man fick ha runt halsen om man ville, men jag sprang ganska sa langt ivag fran den!!


Det ar svart att fanga kanslan pa en bild, men det var valdigt fint & mysigt att aka pa Mekongfloden!


Ser mer ut som ett ko oga an en frukt!! :P


Vi besokte aven en fabrik dar handikappade arbetade med fat, skalar, tavlor m.m och dekorerade och bildade monster med aggskal!


Sahar blir dem fardiga resultaten!





Stridsvagn som varit med under kriget mellan Amerika & Vietnam


Ser jag inte sjukt nojd ut med min AK47a? :) Jag kan saga att jag var lycklig!


Sma smala tunnlar gick vi i.. Eller snarare krop..


Ser helt sjuk ut! Men det var jakligt jobbigt och sen lite laskigt ocksa! ;)



Kommentarer
Postat av: Emelie

HEJ EMMA!!! Nu sitter jag och Lina i Frankrike. vi hade velat vara hos dej, då det är väldigt kallt här och spriten är billigare ;) och du är ju där. vi saknar dej såklart!!!!! är det bara du och emelie nu som hänger ihop? undrar jag och lina.. vi kan ha missat något i din text eftersom vi frågar ;) vi skriver mer när vi har lite upplevelser att övelämna i ord till dej <3 love ha en bra alla <3 dag gullesnutt emmisonpluttifalli

2009-02-14 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0