Samui....

Hej sotnosar!


Hoppas allt ar bra! Med mig ar det bra, men bade jag o Emelie kanner av halsen och det beror nog pa flakten vi har pa rummet! Men vi klarar ju oss anda! :D

Dem senaste dagarna har vi slappat pa stranden, och festat lite grann! :D I tisdags traffade vi Uffe & Kerran och kakade pa Absolut Erik. Sen gick vi till Tollas bar. For er som inte har hort talas om dessa forut, sa ar det bekanta till mamma&pappa. Uffe&Kerstin traffade vi forsta gangen vi var pa Koh Samui, sedan dess har dem rest tillsammans med mamma&pappa. Tolla ar en gubbe (ursakta) :D som har en bar tillsammans med sin tjej Da i Lamai. Sa jag fick antligen traffa han o se vad det var for en filur!

Sen igar hyrde vi moppe och korde runt lite for att kolla laget. Vi stannade vid ett vattenfall, vagen dit var brant och svar att ga. Sa dar kommer klumpedunsen Emma och trillar saklart. Far skrapsar pa knaet, foten, armen o handen. Sa nu kan man tro att jag varit med i en moppeolycka. Men ikke. Sen korde vi langre upp pa berget till en enorm utsikt! Sen korde vi till Eriks och kakade planka och laste Aftonbladet. Dock fran den 22e, men battre an ingenting! :D

Pa kvallen var det fest och vi var pa VIKINGBAR, dar man kan valja musik med sjukt manga svenska artister. Sa vi lyssnade pa allt fran Magnus Uggla, till Lasse Winnerback o Ronny&Ragge :D Sa jag o Emelie var ju verkligen pepp! Sa nar vi sitter dar och festar kommer ett gang killar. Givetvis ar dem fran SKANE! Och fran Orkelljunga! Alexander & Christoffer Borjesson. Nagon som kanner igen dem?! ;) 

Idag nar vi hade badat i poolen sa skulle jag ga. Da halkar jag pa en stentrappa som var blot, sa jag slar i svanken. Sa nu ar jag nastan helt morbultad! :D Men det ar sant man far ta nar man ar har :D

Idag har vi slappat pa stranden sen har vi shoppat lite! Jag pajjade ju mina glasogon nar jag trillade, sa det blev ett par nya glajjor, DKNY apple parfym och sjukt snygga skor! : )

 

 


Snygga va? : )

 

Idag ska vi bara ta det jakligt lugnt. Sen imorgon ska vi fira Emelies 20 arsdag imorgon. Sa da blir det fest hela dagen! ;) 

 

Ta hand om er!

Puss&Kram

Emma


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Ja det var fina skor, tur du hitta ett par skor för du har ju inga innnan.Ta det nu lugnt och var rädda om er och ha följe hem.Massor av kramar

2009-02-26 @ 18:35:27
Postat av: Sussi (Emelies mamma)

Snygga skor men Emma, använd dem när du kommer hem! Ha fotriktiga skor med grov sula nu så att du inte råkar ut för fler "olyckor" :-) Ta hand om min kära dotter imorgon på hennes 20-årsdag! Ha kul men med ansvar...... Jag räknar med dig!

Kram Sussi

2009-02-26 @ 19:04:22
Postat av: Lina,

Vad fina Emma:) hihi!

och Jag tror visst att han hade gjort så för dig. ! Han gör ju mycket annat för dig:)

2009-02-26 @ 21:53:23
URL: http://linagrybb.blogg.se/
Postat av: anita

Sjuuk snygga!!

2009-02-27 @ 13:54:19
Postat av: Sara

Snygga=) Men trilla nu inte mer.. Du kommer va blå istället för brun när du kommer hem:P Kram

2009-02-27 @ 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0