bakisdag pa stranden:P

Aaaah, vad glad jag blir nar jag laser era kommentarer! =P Idag ar en bakisdag och jag har matt valdigt daligt fran det att jag vakna till nu.. Sa det blev att softa i skuggan idag pa stranden, men jag tror nog att det kan vara ganska bra for min kropp att vila lite! Fast fy fan vad skont det ar att vara brun! :) *hoho*

Idag nar vi solade sa kom det ett gang barnforsaljare (som gar pa stranden och forsoker salja smycken/frukt hela dagarna) och satte sig hos oss. Robin bad dem gora 10 armband dar det skulle sta en text pa, sa dem fick sitta dar hela tiden nar vi solade, stackare!! Snacka om barnarbete! Och blyga ar dem inte iheller, idag lag en tjej bredvid mig pa kanske 8 ar och pillade mig i orat, haha! Sen borjar dem 'raka' en med sytrad, utan att man ber om det. =)

Igarkvall var det fest pa stranden och det var ett ganska bra drag. Forst traffa vi killarna fran Angkor hotellet, den ena killen hade tydligen fatt jobb i baren, sa han bjod oss pa gratis drinkar och nar jag bestallde en bucket gav han tillbaka en massa pengar, sa jag betala knappt for den!! =P Senare pa kvallen kom Goteborgarna, sa vi festade o dansade med dem tills klockan var 4 och det var dags o ga hem. En ganska sa sparad kvall, men javligt rolig. Sen nar vi kom tillbaka till bungalown ligger Kimsi o spyr! Han hade spytt ner hela badrummet, och varje gang vi sa nagot sa han 'Hall kaften', hahah. Jag forstod han fullt ut ;P hahaha, sa idag har han legat deckad pa rummet!! Men detta var nog hans fodelsedagsfest, haha for den blev inte sa hard da!! :D

Jaja, det var val allt jag hade for idag :) Ha det bra! KRAM



Kommentarer
Postat av: jossa

hahah låter som ni hade en trevlig kväll... de va ju bra...trist bara att va bakis...puss

2009-01-31 @ 22:15:31
Postat av: Tommy o Maggan

Det är jätte svårt att skriva för Liten är hela tiden och bitter i sladden.och trampar på tangentbordet.Då blev det en hård kväll igår.Men huvudsaken att ni har trevligt men ni får vara rädda om varandra.Men det är inte så trevligt att vara bakis.Glöm bara inte sololjan den är viktig även om har fått färg.Puss O Kram Mamma o Pappa

¨¨¨

2009-02-01 @ 01:57:58
Postat av: Paulina

hihi..låter som att ni får va med om en hel del saker..:) ...jag vill oxå va solbränd:)..idag har det snöat lite här, så ingen bränna får man här i alla fall:). ha det bäst pusskram

2009-02-01 @ 12:23:33
Postat av: Susanne

Du Emma, om de kommer fram och rakar er med sytråd UTAN att ni bett om det så säger jag bara: va rädd om min Bäver! Vill inte få hem en kinesisk nakenhund and you know what i mean!!!Den var förresten skitsöt. Du frågade mig om aka. Det är rätt, det betyder:also known as/även känd som.Ta´t lugnt..kram Susanne aka Moonlight hihihihi

2009-02-02 @ 09:04:09
Postat av: emma svarar!!

SUSSI!!Haha, det kom en idag och fraga, men attans att jag inte sett detta forrens nu, hahaha!! Latt att jag ska vara radd om min baver sa jag inte behover ta hem en med rabies, hhaahha!! Jag tror nog det bordesta Susanne aka Baksmallan! ;)

2009-02-02 @ 11:55:55
Postat av: emma svarar!!

SUSSI!!Haha, det kom en idag och fraga, men attans att jag inte sett detta forrens nu, hahaha!! Latt att jag ska vara radd om min baver sa jag inte behover ta hem en med rabies, hhaahha!! Jag tror nog det bordesta Susanne aka Baksmallan! ;)

2009-02-02 @ 12:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0