ANGKOR WAT

Hej :)

Idag har vi varit fotograferat och slagits med kineser. Vi har namligen varit och tittat pa templena Angkor Wat. Det var coolt att ha besokt platsen, men jag ar ju inte direkt den som alskar sana utflykter, men det ar ju ett maste nar man ar har nere kanns det som :P Och det var val vart timmarna i solen med svetten rinnandes langs pannan :P Tyvar dog min kamera alldeles nyss, sa jag hann inte lagga over nagra bilder fran idag. Det kommer en annan dag!! :P

Igar skulle vi festa lite och det var svart att komma igang. Jag drack shoot efter shoot men det slog anda inte till direkt, haha! Men nar jag och Emelie satt pa Tempel Club sa kom killarna fran Goteborg gaendes, sa dem satte sig hos oss och vi festade lite! :P Sen drog vi vidare till stalle mitt emot, Angkor What :P Sa dar blev det dans och vid tva drog vi hemat!


Jag har ju varit samst pa att uppdatera med bilder, sa har kommer nagra fran Kambodja

Frukter finns det gott om, i alla olika farger och former! :P


Sahar ar det manga som bor i Kambodja. I sma hyddor.


Dessa grabbarna festade vi med i forgar. Sjukt harliga :P


Barn som dansade APSARA, dem bor allihopa pa ett barnhem. Sa vi bidrog med lite pengar till dem da dem upptradde pa fodelsedagskalaset dem hade for hotellets agare.


Igar festade vi med goteborgarna :P
ANGKOR WHAT?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0