SPINDEL!!!!!!!!!

Hej kara manniskor! ;)

Igar kom vi till Koh Lipe, en riktigt fin o som tillhor Thailand.Det ar klarblatt vatten och mjolig sand! Otroligt fint!! Finns inga bilar har heller ;)

Vi borjade med att leta boende och hittade en bungalow for 400B och det var inte varre an den pa Koh Chang, sa vi tankte. Vi ar fan vikingar o klarar det mesta! : ) Dagen gick och vi spendera inte nagon tid i bungalow. Sen nar klockan var runt tio och vi skulle lagga oss, sa var det massa kackellackor som sprang runt pa vaggarna och golvet. Jag tror dar var minns 5 stycken. Sa vi bara jaha, men vad ska vi gora. Ska vi dra ner pa stranden o supa oss asfulla sa vagar vi sova har. Eller...?! Sa tittar jag upp i taket, for det hors en massa ljud darifran. Da borjar jag gallskrika och Emelie undrar vad det ar. Jag bara SER DU INTE SPINDELN. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH..haha Da sitter det en FET spindel som var minst 10cm lang pa en takbalken. Inte en vanlig langbent utan en TJOCKARE!!! Da fick jag panik och sa att jag inte tanker bo dar! Jag vagrar. Da lagger jag mig hellre pa stranden. Sa far vi turas om o vara vakna. Men det var ingen bra ide och vi kom med olika forslag. Och nar Emelie kom pa att vi skulle leta efter ett nytt boende, sa tyckte jag det var skit bra! Nar vi skulle ta vara viktigaste saker, sa holl jag nastan pa att spy av radsla. Sa laskigt var det!!! Som tur var hittade vi ett boende for 600B alldeles bakom, sa vi tog det! Och lat vara grejor vara kvar, sa vi hamtade dem imorse!
 FY FAN FOR ACKLIGA DJUR!!!!


Idag har det varit molnigt, sa vi har inte kunnat sola. Sen nar vi lade oss pa stranden borjade det saklart regna. dock bara duggregn. Men sen la vi oss i nagra solstolar, da borjar det regna mer. Medans alla andra flydde faltet, satt jag o Emelie kvar under parasollet och laste vara engelska bocker! ;) Sen blev det lite kallare, sa vi gick in o lade oss pa rummet och kollade film istallet. Nu ska vi snart ata och sen ska vi kolla tempot pa stranden senare ikvall!  ;)

Hoppas ni har det bra dar hemma, nu nar varen borjar komma.... ;) KRAM




Kommentarer
Postat av: Susanne

Lät ni era väskor vara kvar i kackerlacknästet?!?! Ni är vågliga ni! Var är dom nu...inte i era väskor väl???? Hoho hihi haha yajks va läskigt! Dagen ord Emma: "DET SOM INTE DÖDAR, DET HÄRDAR EN" fnitter, fnitter, fnitter........Sussie

2009-03-18 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0