tankarna far omkring....

Tiden som gatt har fatt mig att tanka... pa allt och ingenting. Ibland gor det mig otroligt lycklig, ibland blir jag otroligt ledsen!
Men nar jag lyssnar pa denna laten far jag en rysande kansla i kroppen, av lycka! Hawa i min klass sjong den pa studenten, sen tycker jag texten ar fantastisk!
Varfor ska man stanna kvar pa nagot stalle i livet nar man kan fa det sa mycket battre?! Det tycker jag alla borde tanka pa.
Fundera, ar jag lycklig som jag lever just nu? Finns det ett satt att gora for att kanna den kanslan, eller ska jag ga vidare ensam och hitta lyckan?



 


Denna laten ar ocksa helt underbar! :)


Denna laten ar ju ratt passande ocksa! Idag den 28e ska man slacka lampan mellan 20.30-21.30.
Har i Bangkok tas det pa stort allvar och dem har stangt av Khao San road for att dem ska slacka belysningen da!
Fint!

Kommentarer
Postat av: Susanne

See ya´soon! Då har vi en liten nyhet att berätta.....voff! Kram Sussie



2009-03-29 @ 22:54:47
Postat av: Emelie

Åh nu är det inte många timmar tills du är hemma. jag tänker komma och hälsa på dej då om det går för sig! du hoppar väl på planet om mindre än ett dyng nu skulle jag kunna tro. vi ses snart i verkligheten. Puss o kram

2009-03-29 @ 23:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0