Tempel och ett besök uppe i djungeln!

 
Vi besökte ett tempel som ligger i Lamai, även om jag inte är starkt troende, så känner jag alltid ett lugn när jag besöker tempel och kyrkor. En känsla som är väldigt härlig, för stressen som ständigt cirkulerar omkring, så är det ett ställe där man bara kan koppla bort allt runtomkring, problemen som kanske tidigare tyngt en, stressig trafik och få tid att fundera på människor som betyder någonting och givetvis personer som jag saknar i livet! 
 
 
 
 
 
 
 
Vi var även och firade Ot när han fyllde år. Det är en man, (bekant till mina föräldrar) som har en bar mitt uppe i djungeln, han säljer blandannat egengjorda lampor, askoppar, ljushållar mm av cocosnötter. 
 
Kapsylerna är en form av nota ;) 
 
Ots fru lagade fantastisk mat till ca 30 personer! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0