Mekongfloden imorgon!

Hej! :)
Jag alskar att bo pa hotell! Det ar livet, det ar underbart, det ar lyx! Igar efter att vi atit gick vi lite i butikerna som ligger har pa gatan. Jag kopte mig ett rott skarp till o ha i midjan! :) Och sen gick vi hemat till vart rum och tittade pa film! Det saknar man verkligen hemifran. Att bara kunna slanga sig i sangen pa kvallen och titta pa en film eller nagot tvprogram!

Sen idag har vi varit pa en marknad dar det mest ar skit saker! Jag ar for snal for att handla har ocksa, for det ar jobbigt att bara pa sa jag vantar till Bangkok! :) Sen gick vi och bestallde en utflykt tills imorgon. Och vi ar sjukt pepp! Vi ska namligen aka till Mekongfloden, aka en liten flotte langs floden och sen stannar man till hos lokalbefolkningen och kollar in biodling och lite sadant! :) Det kommer nog bli en upplevelse!

Jag ar ledsen att jag ar dalig pa att uppdatera med bilder, men jag vet att dem flesta laser Emelies blogg ocksa, och hon har duktig pa att uppdatera med bilder! :P Sen vill jag inte skriva allt for ingaende om allt heller, jag vill ju kunna beratta om lite nar jag kommer hem ocksa, sa ni inte bara. ''Men det vet vi redan, det har vi redan last i bloggen'' Lite ska jag ju fa beratta!! :D

Jossa: Jag hade mer an garna tagit ett glas vin med dig och kollat tv och bara flummat. Du ar saknad!

Ikvall ska vi ta det lugnt och det lar vi val gora det mesta av tiden har, forutom pa onsdag tankte vi festa lite! :D Jag gar ju pa anbiotika sa jag ska ju inte dricka sprit! Men ikvall klockan 21 ar det filmtajm :D Vi far ju njuta nu medans vi har tv! :D

Ha det bra alla!
Puss&Kram
Emma

Kommentarer
Postat av: Susanne

De e bra Emma, rätt inställning.Det är tråkigt när det känns som man inte orkar lyssna på någon som berättar om sin resa bara för det känns som om detta har jag redan hört! Jag är hemma med Maja idag, hon är sjuk! Klagar på ont i magen och har sovit i en timme nu fast klockan bara är 11.15, inte likt henne!Hoppas DU är bättre i din bug...inte drömsenariet på sin semester precis. Ta hand om dig...kram vi hörs Susanne

2009-02-10 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0