TRAFFA TIMBUKTU! :)

Goddagens!

Fy for vilken dag jag har haft idag! Vaknade upp vid tolv och allting var helt okej. Tills vi kom ner till "Brad Pitt" och jag borja ata. Magen sa bestamt nej! Och jag borja svettas som en gris. Sen borja jag ma valdigt illa sa jag la mig ner pa golvet med fotterna pa en stol. Det var verkligen inte langt ifran att jag svimmade. Men sen fick jag i mig lite mat iallafall och vi gick hemat och tog en resorb. Men det ar val lite battre nu.

Gardagen var kanon! Vi kollade forst pa film och sen gick vi hem och gjorde oss iordning. Darefter gick vi till baren dar killarna vi umgicks med i forgar jobbade och fick billiga buckets! Sa nar vi kande oss redo skulle vi ga till killarna fran smaland. Men pa vagen traffar vi Koffe (agaren av resdagboken.se) sa vi borja prata med han och bjod han pa buckets. Da kommer Tingsek och Jens ut. Dem som spelade i sondes. Sa vi snackade med dem och dem visade sina nya tatueringar dem precis gjort! Efter en stunds tjot med dem kommer mannen myten och legenden (kanske lite overdrivet) men sjalvaste TIMBUKTU och och borjar prata med oss! Och vi bjod dem pa buckets ;) Sen gick vi med in till studion dar timbuktu skulle tatuera och tittade lite.. Sa nu har han en tatuering pa brostet som det star NU. Emelie sa att han ville tatuera det, for allting hande ju nu och man ska leva i nuet typ. Sa gissa vilka som nastan dansade dar ifran av lycka! Det ar inte manga som forst bjudit dem pa sprit och sen fatt se tatueringen forst av alla :D

Sen umgicks vi med smallanningarna..Och kvallen avslutades runt ett halv tva for min del! :) Men absolut en grym kvall!! :D Ikvall ska vi forsoka gora favorit i repris! :)

 


Kommentarer
Postat av: Paulina

vilken fantastisk upplevelse på er resa, det kommer du komma ihåg länge kan jag gissa :P låter som att ni får va med om en hel del. många kramar

2009-02-19 @ 15:48:26
Postat av: jossa

hahah fan va ballt!e fan avis!!låter som att ni har de bra!längtar tills jag får se min lilla negerflicka:O)puss

2009-02-19 @ 21:52:11
Postat av: Susanne

Emmison!

F-n va roligt, det var ju en riktig höjdare. Men det är lite så när man e utomlands: man e svenskar, kända o okända.Han har ju bara sitt lilla gäng med sig så han tycker säkert det var kul att träffa lite vanliga svenskar. KULKULKUL Nu ska vi på hundutställning på qpoolen o spana hundraser...spännande! Sköt om dig o du snacka om CARPE DIEM:::FÅNGA DAGEN puss sussie

2009-02-21 @ 08:59:19
Postat av: emma

Sussi! Det var verkligen en cool upplevelse. Vi snackade med dem som vilka manniskor som helst, haha! Men dem gjorde liksom ingen skillnad! Sa det var coolt! Roligt att ni kollat hundarna, hitta du nagon sot ras? Kan du inte kopa en kinesisk nakenhund sa kan jag mysa med den :) Puss&kram

2009-02-21 @ 10:48:47
Postat av: Lina,

nu är jag något så fruktansvärt avundsjuk! fyfan emma! TIMBUKTU av alla människor! Ni är sjuka:D

2009-02-22 @ 16:41:47
URL: http://linagrybb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0