"Snorklat"

Hej Hej! : )

Idag var jag och Emelie uppe i ottan! Eller nastan iallafall. For klockan 9 skulle vi bli hamtade med taxi till baten. For idag snorklade vi. Eller tja, Emelie snorklade och jag doppade knappt huvudet! Folk som kanner mig vet om att jag har en enorm HAJFOBI. Och det forsta stallet vi stannade pa hetter SHARK BAY. En tjej som snorklade dar hade en haj precis under sig. Sa dar vagra jag hoppa i. Men sen pa dem andra stallena hoppade jag i och bada lite. Sen tillsist vagade jag kolla ner och det var verkligen coolt. Men sa ar jag valdigt radd for djup ocksa. Aven om jag kan simma, sa ar det obehagligt. Sa jag holl mig intill stegen. Och nar jag tittade ner med cyklopet fick jag typ svindel, fast i vattnet! Men jag tyckte verkligen det var vart resan och det var coolt att se fiskarna och sa. Vattnet ar sa klart har, sa nar man sitter i baten kan man se botten pa vissa stallen. Alltsa korallreven : ) Det ar coolt att se 20-30m djupt!

Igar var det alltsa slappekvall for oss, sa vi skulle orka med dagen idag. For oss betyder slappe verkligen att man tar det sjukt chill. Vi softar pa Choppers som visar filmer klockan 19.00 och sen 21.00. Igar sag vi den nya Bond och Australia. Dock sa forstod vi inte riktigt sammanhanget i nagon av filmerna. Men jag ar faktiskt valdigt forvanad over att jag forstar engelskan sa bra pa film.

Ikvall ska vi nog festa lite, ett slags forval. (Det maste man gora pa varje stalle) Men det blir nog inte all-in utan lite mer lugnt an manga andra kvallar. Vi ska lamna Koh Tao imorgon och bege oss till Koh Samui. Sa det ar bara att pallra sig upp vid atta. Sa man hinner med taxin till baten! ;)

Blir daligt med bilder igen. Jag raka ju tappa kameran i sanden (KLANTARSLE!!) Sa nu brakar den som den gjorde innan. Dock tror jag att det ar nagot annat fel pa den. Men man vet aldrig. Sa nar vi kommer till Samui sa ska jag lamna in den pa lagning! :P

En liten halsning fran thailandaren som sitter o raggar har brevid:
ฟเ ฟสหาฟพ กรเ ททฟ อรสส กี สร ทรื พีฝ

Sug pa den du. haha
puss & kram




 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men Hallå!:) Ja, och du som är livrädd för att doppa dig i svenska vatten!! Hade velta se Dig Där när du Äntligen tog dig i deras vatten...;)Du blev inte uppäten iaf! Vad hade vi annars gjort... Fest hit och fest dit,.. - de det lugnt lilla du! Eller okej, njut på baaara!!:D Pussar

2009-02-27 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0