Emelie 20 ar!

Igar var det ju Emelies fodelsedag, sa vi borjade dagen med en smirnoff ice/winecooler :D Sen softade vi pa stranden! Dock mest i skuggan! :DDet marks verkligen hur varmt det borjar bli, for man orkar knappt ligga i solen. Men sen pa kvallen gick vi till Vikingbar och forfestade lite mer! Efter det drog vi till Orkelljunga folket (dock ar inte alla darifran utan fran Halmstad, Kungsbacka & Linkoping men det ar lattare o saga orkelljunga :D ) som holl till pa The Ark Bar. Sen drog vi darifran till VIKINGBAR och den ena killen som jobbar dar blev sa glad av o se oss och lamnade direkt parmen med musik, sa vi kunde satta igang RONNY&RAGGE! :D Sen hann vi vara pa Green Mango i en halvtimme innan dem stangde. Sa vi bestamde oss for att ha efterfest i POOLEN! Sa vi begav oss hemat och ner i poolen. Men det var jobbigt, for vi var tvugna o viska hela tiden for man far bara bada mellan 9-19 :p Och viska nar man ar full ar i princip omojligt. haha. Nar jag sen skulle trippa hemat fragar jag Emelie efter nyckeln, men da sager hon att hon inte har den och att jag har den. Men icke, jag tog inte den. Sa vi borja fa smatt panik imed att det inte finns nagon vakt eller personal pa kvallen som kunde oppna till oss. Men som tur ar hade vi ju vara snalla killkompisar har pa hotellet som erbjod oss en sang! Sa vi slapp ligga ute pa gatan, haha!

Idag har vi sovit halva dagen, sen har vi solat&badat lite! =D Sa ikvall blir det nog att ta det lugnt, men vi kanske aker till ICE BAR som ligger har i narheten. -7* dar, sa det kan ju vara skont o langta lite hem till kylan! : ) Men vi far se vad som hander. Imorgon tankte vi iallafall Elefant Trekka, sa vi vill ju vara lite utvilade.

Hihi, kul o lasa allas kommentarer om att jag inte far ga med skorna har nere och att jag kommer vara mer bla an brun nar jag kommer hem. Jag lovar att inte anvanda skorna har nere, for dem passar inte direkt pa stranden och om man varit har nere och sett hur trottoarerna och vagarna ser ut, sa vill man absolut inte bara sana skor har! Sa jag vantar till den svenska varmen sa jag kan anvanda dem!

Ni far ha det sa bra!
 Grattis Fredde pa fodelsedagen! : )


Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Hej Emma! Hoppas att du har det underbart:) blev bara lite nyfiken på om ni hittade er nyckel igen? eller hur gick det? :) kramar Emma

2009-02-28 @ 20:26:40
Postat av: Susanne

Hej Emma! Du har då världens osis, med din "klumpfot". Tur du inte kanade hela vägen ner. Det är inte så skoj att va i vatten, sol o sand med skrapsår!Det blir antagligen ingen hund denna våren verkar det som, för min j-la chef vill inte bevilja så lång ledighet under våren pga att vi har det lite rörigt på personalfronten på vårt jobb!!!Annars hade vi hittat två jättesöta. Vi får se! Snygga shoes! Måste kila, ska jobba 12-21 idag söndagkväll, roligt-NOT.. Hade gott kram Sussie

2009-03-01 @ 11:16:08
Postat av: emma

Sussi! Nej, det mesta har lakt, men jag har ett sar precis dar flipflopsen gar, sa det skaver ju upp hela tiden! :( Men jag klarar mig anda! Fan va storigt med chefen! :( Du far latsas att du skadar dig istallet! Later inte alls kul! :( Jag langtar inte alls till o borja jobba, haha! Vad hitta ni for hundar? puss&kram

2009-03-01 @ 11:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0