BANGKOK HERE I COME! :)

Idag är det den 12 januari 2009!

Datumet för dagen då vi ska resa! :) Jag har packat det mesta och ska snart äta frukost med pappa, mamma och farfar! Vid 13.00 ska vi till stationen och möta upp Jossa och sen ta tåget mot Malmö! Där jag ska växla pengar och sen tar vi tåget mot köpenhamn KASTRUP! :) Sen möter jag upp Emelie, Kim och Robin i Helsingfors och i Bangkok kommer Jonas och John sitta och dricka öl vid poolen och vänta på oss! =)

Det känns helt overkligt! Jag kan fortfarande inte förstå riktigt, men jag längtar faktiskt, även om det jobbigaste är att säga hejdå till alla! Men det var skönt med ett litet avskedskalas i lördags, så man kan umgås lite med alla innan man åker!

Hoppas nu att ni stannar kvar här och följer med mig (oss) på resan, för det kommer bli en sjukt spårad resa! Men med vissa inslag av kultur, natur och sprit! ;)

Nästa gång vi ses och hörs är antagligen i Bangkok. Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0