KOH CHANG SISTA NATTEN!

Hej igen!!

Igar var verkligen en kanonens kvall. Vi festade pa stranden runt en liten eld, sen kom en kille och hade eld show :D Grymt duktig! Efter det gick vi in mot stan, eller vad man ska kalla det och pa vagen dit fick jag med tva killar fran Goteborg som tydligen kande Josefin som ocksa ar fran goteborg, sa vi blev ett gang och fortsatte vagen mot barerna, dar traffade vi tva tjejer fran Lule, sa dem hangda pa och sa.. Senare pa kvallen kom vi tillbaka till hotellet for det var inget os pa stan. Da traffa vi annu ett gang svenskar, fran Skelleftea. Sa ni kan ju gissa om jag blev mobbad for min fula skanska dialekt! Men det var en lyckad kvall och idag mar jag som jag fortjanar, haha! Orkar inte vara i solen, enbart i vattnet  :D Men nu marker man att fargen borjar komma!

Fick en liten chock idag, eller ja. Vi har ju haft det i tankarna att vi inte kommer aka tillsammans hela tiden, men idag kom Jonas och John o sa att dem stannar med Canadensarna och att dem tycker vi blir en for stor grupp da. Trist, imed att vi vantat pa dem dessa dagarna vi stannat pa Koh Chang. Vi hade ju velat dra redan igar, men det blev andrade planer.. Sa nu sitter vi har och ar lite fundersamma, vart vi ska aka...

Men det ar ju lite vad denna resan gar ut pa ocksa, att allt inte ska ga som en dans pa rosor! :D

Ha de bra, Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

tycker du skall vara stolt för din skånska.det blir väl oftas så när man reser i ett så stort sällskap.men ni andra får ju ta vara på varandra.ni kommer nog att träffa många andra backpakers på er resa.älskar dig kram mamma o pappa

2009-01-21 @ 11:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0