SNART ÅKER JAG!! :D

Alltså det är rätt sjukt!!
Jag kan inte förstå det riktigt!! :) Men om några timmar så sitter jag på flygplanet påväg mot Helsingfors! Där jag ska möta Emelie, Robin och Kim!!

Mitt plan lyfter från Kastrup (Köpenhamn) 19.15!!

Nu är det bestämt också att mamma följer med till Köpenhamn så det blir inte bara jag och Jossa! Vilket är skönt, för jag vill helst ha med pappa också, men tyvär går inte det då han börjar jobba natt imorron!
Men vi får ha kramkalas här hemma, med farfar också!! ;)

Allting är fixat, väskan är packat, och väger runt 7,5kg. Så det är inte sååå farligt! Emelies väska vägde visst 13kg. :P
Dock är jag huur pigg som helst just nu och jag vill inte lägga mig i sängen! Så ska försöka fördriva tiden på något sätt!!

Nej, vi ses och hörs! Jag kommer lägga upp så mycket bilder som möjligt här och skriva så ofta jag har tid och ork!

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0