Steker pa stranden!

Hej Hej! Idag har vi bytat boende fran NEW CHRISTMAS GUESTHOUSE till Monkey Republic. Vi bor 4st i ett rum for 9$. Allsta javligt billigt! Vi fick sitta i tva timmar och vanta pa att fa det rummet, for just nu ar det Kinesiska nyaret och darfor ar det lite svarare att fa rum. Men det loste ju sig, lite motstand maste vi ju fa har nere, for annars har ju allt flotit pa som det ska :P Har legat och stekt pa stranden idag och nu kom antligen fargen :D Dock var jag dum och inte smorjde in mig, det far jag kanna pa nu!! :D Ikvall blir det PARTY nere vid stranden! Saa, vi hors o ses :) KRAM

Kommentarer
Postat av: malin

fan va härligt, vill med åka bort :)

2009-01-30 @ 11:58:46
URL: http://lilopauline.blogg.se/
Postat av: Linnea Malivéz

Men gud så skoj!



Ska ni vara borta länge?



Kram

/LM

2009-01-30 @ 12:03:37
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Lina,

Jagvet inte. får se var det går för några:P haha. haha neej. inget städ, jag flydde:P ahhaah. Jaa det är jävligt sant. Det är bara en pytteliten del av ditt liv, så njut förfaan:D Sakna kan man göra någon annan gång:p dock får jag sakna, för jag är bara hemma i tråkiga sverige:P hittat ngn snygg kille där nere än? nån blåneger?:D pusss

2009-01-30 @ 12:37:10
URL: http://linagrybb.blogg.se/
Postat av: Susanne

Haj på daj syster yster!

Kul o se o höra att du har det bra! Ni har iallafall bättre väder än vad vi har: 3-4 plusgrader och grått! Maja kom precis upp och lade sig på sängen hos Peter (som ligger o slappar efter jobbet och pratar med mig)så säger hon: "Jag har Tomas kärlek"... det är nämligen så att nångång i julas sa hon att Tomas var hennes pojkvän! och att hon var kär i honom!! Kackas Tomas alltså. Hon ska sova där imorgonkväll för vi ska på 35årsfest hos Annika Rydetoft i Tormestorp. Snacka om att hon drar hela registret;hennes kille är inte bara sisådär en 50bast äldre än henne han är dessutom sambo!Men fördomsfri som hon är spelar det visst inte henne någon roll. Visst var hon söt i tidningen idag!? Nu ska vi gå ner och laga till lite TACOS, Melwins val,lite tröttsamt i längden men men.Ha det gott och glöm nu inte frityroljan nästa gång du ligger och grillar på beachen, gottegris! Ett tankekorn: "Lycka kan vara när huvudvärken gått över". Ha det så gott o var rädd om dig Carpe diem Kram från oss i Vinslöv

2009-01-30 @ 18:23:22
Postat av: jossa

stackars emma!! då ser du ut som micke på de kortet du vet... danmarks flagga!! tror dom kommer stoppa dig i tullen när ni åker hem.. jag kan ju skicka papper på att jag vill (aduptera?) dig eller va säger du om de?hade bra.. love you.

2009-01-30 @ 22:22:07
Postat av: anita

Emma,Emma,Emma!!Du vet den braiga boken "I taket lyser de sjtärnor" har kommit ut på bio nu, helt galet bra. Den måste vi bara se när du kommer hem igen ;)

2009-01-31 @ 14:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0