Koh Chang

Hej igen!!
Skont att man slipper kalla Sverige (som manga papekat i kommenterarna), men visst hade jag inte tackat nej till lite sno att svalka sig i nar man legat och stekt pa stranden ett tag! Idag ar det lite blasigt, men sa jakla varmt i solen..

Min kamera har pajjat, sa tyvar blir det nog samre med bilder den narmsta tiden! Men ska forsoka kopa en ny pa Koh Kong om det ar billigt i Kambodja..

Igar lag vi mest pa stranden och softade, vi gjorde inget speciellt, mer an slappa och pa kvallen gick vi och at vid baren, men sen gick jag och laste i bungalowen. Var bungalow ar inte speciellt frasch, vara sangar ar stenharda och vasken ar sonder, sa varje gang man tvattar handerna rinner det vatten pa hela golvet.. Och duschen varms upp av solen, sa varmvatten kan man glomma och fa om man inte duschar pa morgonen!! :D Men vi prutade ner priset fran 600 till 550.Sa det ar ju inte direkt dyrt. Killarna fick sina rum for 480, men sa har jag och Emelie strandbungalow, sa da blir det dyrare.

Igar fick jag aven thaimassage och det var val bade skont och lite mindre skont ibland.. :D Men absolut ett maste har nere ;)

Igar var det tva odlor i rummet. en odla kom springandes pa taket pa toaletten, sa borjade jag skrika, da hoppar den javlen ner pa vaggen typ 30cm ifran mig. Da gallskrek jag och den sprang ivag. hahah Djuren har ar hemska!!

Ikvall tror jag att vi ska dra till nagon bar nagonstans har i Koh Chang, det var nagot stalle vi sag igar som hade eldshow! Sen imorgon tror jag att vi drar vidare antingen till nagot annat stalle har pa Koh Chang eller sa drar vi mot Koh Kong, en o som tillhor Kamdoja.


Ganget vi hanger med typ.
Allt fran Sverige, Norge, Australien, Canada och England


Thaimassage : )

Ha det bra!
Kram*

Kommentarer
Postat av: jossa

mmmm de ser härligt ut...jag tror jag börjar vandra ner mot thailand nu... micke ligger ändå å sover så han vet ju inget..hahahaah. ses om några månader då kommer jag krypande... för jag vill!!!!va rädda om er....puss

2009-01-18 @ 10:31:55
Postat av: Mamma & Pappa

det var billigt boende speciellt när det är så nära vattnet. men lite ödlor på rummet är bara bra för dom äter upp andra små djur och dem är helt ofarliga.det måste va kul att träffa andara tjejer o killar från andra länder också och utbyta tankar o erfarenheter med dem. var rädda om er puss o kram mamma o pappa

2009-01-18 @ 12:05:24
Postat av: Cristin

BESÖK MIN BLOGG OCH PRENUMERERA PÅ BLOGLOVIN.COM . SEXIGASTE BIKINI OCH SNYGGASTE VÄSKOR FRÅN MISCHA BARTON! DU GÖR DIG SJÄLV EN TJÄNST.

ccristin.blogg.se

2009-01-18 @ 15:38:36
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Su

2009-01-19 @ 01:04:07
Postat av: Susanne

Hej systeryster! Kul att se att du har det bra. Vad fina kort du tagit (bunglowutsikten speciellt). Gör inte om mitt misstag i USA och i princip bara ta en massa kort på sånt som skulle kunnat vara var som helst. Å glöm inte att sticka fram din egen nuna i mellan palmbladen när kameran är framme! Apropå på solbrännan: du var svart sist du var en månad i Thailand, hur fåglarna ser du då inte ut efter denna resan? Du kommer få köpa foundation för afrikaner sen! HiHi. Emma, jag vill ge dig ett tänkvärt citat som jag vill att du bär med dig i bakhuvudet under din resas gång, men även i fortsättningen: "Vid varje ögonblick av vårt liv, har vi möjlighet till olika val". Så ha roligt, lev väl o ta hand om dig!´Go´natt o kram från syrran, familjen hälsar också!

2009-01-19 @ 01:29:07
Postat av: EMMA

SUSSI!! Just nu ar min kamera sonder, men jag ska absolut forsoka vara med pa korten ocksa :D HAHA, jag tyckte inte jag var sa brun, men jossa var nastan neger nu sist! :D Sa jag ska val inte oroa mig :D Kan du inte krama barnen fran mig :D

2009-01-21 @ 09:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0