Borta bra, men hemma är ända bäst!!!!

Resan hem gick bra.
Det gick hyffsat bra att sova på planet och i Malmö mötte jag Jossa och Micke. Det var ett kärt aterbesok! =) Tararna sprutade pa bade mig och Jossa! =)

Det ar den bästa systern man kan ha. Hon ar for javla fin. Inte nog med att hon tar ledigt fran jobbet for att fa hem mig. Utan hon har aven flyttat med min tandborste fran deras gamla lagenhet, till den nya. Hur fint ar inte det?
Jag bor nastan mer har, an hemma. Hoho... Och just nu kanns det skonare att ha nagon i rummet bredvid an sova helt ensam i ett stort tomt hus. Sa om 2 veckor flyttar jag val hem pa halvtid, haha! Nar mor & far kommit hem fran Thailand.

Haha, jag kommer satta mig ner nagon dag i veckan och pula med bilderna och uppdatera har i bloggen!
Sa valkomna ater ,)

(det ar svart att borja anvanda åäö efter sa lang tid, jag får hela tiden forsoka påminna mig om att det faktiskt finns pa tangentbordet)

Kommentarer
Postat av: Emelie

visst är det jobbigt med åäö?! haha..!

ja, de var visst lite blekare här hemma än man hade förväntat sig..!



Och tack själv Emma, du var det bästa resesällskapet jag kan tänka mig, förstå hur många roliga och spårade minnen vi har tillsammans nu som inte alls skulle ha varit lika roliga om det inte var just du och jag som upplevde dem tillsammans!! :)

2009-03-31 @ 21:33:04
URL: http://emeliereser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon sötaste! :)



Vad har du för dig? :D



Kram

/Linnéa

2009-04-11 @ 10:44:52
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon! :)



Har du sovit gott? (:



Kram

/Linnéa

2009-04-12 @ 09:41:17
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0