fullmoon, overskattat?!

Sadar. Da sitter man har bakis efter fyra dagars hart festande! ;) Jag kan saga att jag ar forbannat javla seg idag och min hjarna funkar inte tillsammans med resten av kroppen. Det ar jag inte ensam om. Kom in och satte sig en brud precis brevid mig for en stund sen, nar hon skulle dra ut tangentbordet aker hela skiten ner i golvet och hon gapa o skrek pa sin kille. Inte latt o ha PMS o vara bakis samtidigt ;P

Igar var det ju fullmoon. Helt okej. Mycket folk men inte lika mycket som jag forvantat mig. Manga sager ju att det ar fullt med droger. Och det kan jag tanka mig att det ar, men jag markte inte av det. Ingen fragade mig om san skit! Sa det var ju bra! Det var delvis javligt roligt vissa stunder, men sen var det lite som med halfmoon, man kande sig ensam bland alla manniskor. Och vi traffade inte manga vi kande, vilket var trakigt!

Idag aker min mamma & pappa till thailand ;D
Fast jag far vanta 4 veckor innan jag traffar dem :( Hoppas resan gar bra och ni kan val ringa nar ni har kommit fram?


Ha det bra allihopa!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Emelies mamma Sussi

Vad skönt att du har uppdaterat din blogg iallafall! Försöker få kontakt med Emelie via mobil och mail men utan resultat! Jag antar att allt är ok då? Sköt om er och ha en lugn kväll ikväll, imorgon ska ni ju vidare igen!

Kram Sussi

2009-03-11 @ 14:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0