FULLMOON TONIGHT!

Sadar, da ar vi inne pa 4e dagen i rad pa festandet! ;) Och inte fan ar jag o emelie sega for det. For ikvall ar det ju fullmoon. PARTY PARTY! ;)

Igar var en sjukt sparad kvall! Jag vet inte hur manga manniskor man traffar varje kvall och utbyter samtal med. Haha! Men det ar sjukt najs. Inte alls som hemma i Sverige dar folk ar reserverade och trakiga! ;D

Haha, forresten. nu har klumpfot varit i farten igen! ;) Nar jag duschade idag, kande jag att jag var om pa huvudet. hahaha. Men jag har INGEN aning om varfor, for jag kan inte minnas att jag slagit i det. Men igar nar vi dansade pa bordet med en kille fran Sthlm, sa brakade det och vi foll. Da kan jag mycket val har slagit i det. hahahah.
(mest bara en liten parantes, sa ni inser hur KLUMPIG jag ar...haha)



Jag orkar inte skriva sa mycket idag. Mer an att det ar najs najs najs o va har. Hihi.

Ha det bra och vi lovar att ta det lugnt ikvall och ha koll pa varan dricka! :D
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Så lite så! :)



Allt bra med dig idag då?



Kram

/Linnéa

2009-03-10 @ 16:06:31
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0