KOH SOK

Hej!
Jatte forlat for en dalig uppdatering. Jag har helt enkelt inte ork eller lust att uppdatera och sen vill jag vanta med att beratta vad som hant under resan ocksa. Forhoppningsvis ska jag ju komma ihag vad som hant nu dem senaste veckorna, dem forsta ar skont att ha uppdaterat har.... :)

Igar akte vi fran Koh Lipe vid 9 tiden och kom fram till Koh Sok vid 8 tiden (drygt att resa hela dagen) och efter nagra fa timmar somn gick vi upp kl.7 for att  paddla kanot. Det var en man som hamtade upp oss och korde nagra kilometer, nar vi kom fram mottes vi av en ung kille som bar pa en kanot. Nar vi hoppade i kanoten sa undra vi om vi skulle paddla helt ensamma, for dar fanns ju ingen annan kanot till han. Men nejda, vi skulle inte ens paddla, vi skulle bara njuta av akturen! ;) Skont, men en aning besviken. Hade varit kul att fa rora lite pa sig under resan..haha!

Men det var en valdigt stillsam och mysig aktur som tog ungefar 2.5h. Killen som paddlade var en fena pa att hitta djur. Forst sag vi en massa apor, sen holl han pa att kora in oss i en trastubbe typ, och jag undrade vad han holl pa med. MEn da visade han en groda som satt och tittade vettskramt pa oss. haha! Sen stannade han till pa ett stalle och pekade upp mot tradet, dar lag en orm langs en tradgren. Vi sag sammanlagt 2 ormar, 2 odlor, 1 groda, apor och lite fiskar och faglar. Men det var antligen en tur som var kul att gora! ;) Men man fick ont i gumpen av o sitta sa konstig under en sa lang tid.. 

Sen vi kom hem har vi varit sjukt sega och jag somnar nastan nu nar jag sitter och skriver detta! ;) Men hoppas allt ar bra med er!. KRAMKRAMKRAM

BTW! Foten borjar bli riktigt bra igen och jag kan nastan ga pa den normalt igen! ;)

 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skönt att foten börjar bli bra igen! Jag msn´ade med mamma igår, hon ville att vi skulle köpa en webcam så vi får väl göra det. Brukar du också kunna använda det??? Jag råkade hitta en en dikt när jag letade efter valpar!!!Den fick mig osökt att tänka på dig!



Dagsländan

Tänk om jag vore en slända som glänste i solens glöd

men innan dan går till ända så faller jag ned och är död,

jag sökte nektar i varje blomma o njöt i fulla drag

när sedan kvällen kom

var jag lycklig för min enda dag.



Den är lite djup...men vi gillar ju sånt! Jag tror du ser det jag ser i denna dikten. CarpeDiem - Fånga Dagen. Ha det så gott. Kram Syrran

2009-03-21 @ 09:42:20
Postat av: emma

Den var faktiskt valdigt fin! ;) Mja, jag anvander det val ibland nar jag pratar med dem. Men inte sa mycket nar jag ar hemma.. ;) KRam. Vi ses snart!!

2009-03-22 @ 14:05:53
Postat av: Emelie

Åh! vad äckligt med spindlen tur att ni hittade någon annan stans att bo. vad kul med kanotfärden att ni fick se så mycket djur. jag kommer ihåg när vi var i turkiet på en flodbåt då såg vi sködlpaddor och något annat djur som jag inte kan komma på nu. vi ses snart! Saknar dej!

2009-03-22 @ 18:16:05
Postat av: Frida

Hej Emmafiis! Hur har ni det? Den 11 Spelar joddla på björket, ska vi ta med oss gammlingarna och röjja järnet ? Puss saknar dig!

2009-03-25 @ 12:31:43
Postat av: jossa

hej söta syster!!pallar knappt sitta vid datan idag.. tack för samtalet innan jag behövde prata med er!!att man kan sakna någon så mkt...man blir som liten när man e sjuk...hoppas ni har de bra.. ses på tis!! puss

2009-03-25 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0