KRABI - vilken overraskning!!

Hej kara manniskor! :)

Har varit samst pa att uppdatera nu. Men jag har haft en bra anledning att inte sitta har!! :)  Nar vi kom till Krabi i mandags, sa kom vi nagra timmar fore Emelies foraldrar. Sa vi satte oss i poolen och invantade dem. Efter ett tag kom killen fran receptionen och sa att det var tva som satt och vantade pa oss i lobbyn. Men emelie sa att dem skulle vara fyra. Men han envisades och sa att dem visst ville traffa oss. Sa jag tankte att det kanske kunde vara Ann-Helen och hennes vaninna. (mamma och pappas bekanta fran Kiruna) Sa vi gick ner mot lobbyn och i baktankarna snurrade det (mest hoppades jag val) att det skulle vara mamma och pappa. Men jag forsokte sla bort tankarna sa jag inte skulle bli besviken. Men vem ser jag nar jag gar ner for trappan?! Jo, mina tva fin fina foraldrar som tagit sig anda fran Koh Samui till Krabi (Fran ost till vast). Sa da borjade saklart jag och mamma lipa nar vi sag varandra och det blev kramkalas!!

Sa dessa tre dagarna har jag umgats med dem! Och Emelie har umgats med sin pappa med familj. Men sen har vi aven umgats alla 8 tillsammans! : ) Det har varit super trevligt och just nu sitter vi och vantar pa mamma&pappas taxi som ska ta dem till bussen. Senare i eftermiddag aker jag och Emelie mot Bangkok och kommer anlanda dar vid 6 imorgon bitti. Sa nu ar det bara nagra fa dagar kvar! Men visst kommer det bli sjukt skont att fa komma hem! : )

Nu kommer det nog inte bli sa mycket mer uppdatering har ifran Thailand! Men jag hoppas att ni kommer ga in och lasa aven nar jag kommit hem. For da ska jag kora sammanfattningar om ALLA landerna vi varit i, lagga in massa bilder fran resan och skriva lite mer om dem sista dagarna. Kanns som man inte har tid att sitta har nu, for nu ar det BANGKOK och shopping som galler for hela slanten!!

Men som sagt, glom inte att smyga in har igen nar jag har kommit hem och uppdaterat. Det kommer massa massa bilder da! ; )

Kram kram fran en bolande Emma (mamma o pappa akte nyss) :(

Kommentarer
Postat av: jossa

gud va ql att ni fick träffas så du slipper vänta så länge.. för de känns som evigheter....ses på tis!! ta de nu lugnt i bangkok...å ta vara på dom sista dagarna!! puss älskar dig!

2009-03-26 @ 14:27:36
Postat av: Susanne

Hej Emma! Nu börjar nedräkningen. Blandade känslor eller hur! Kul att få komma hem men samtidigt tråkigt att äventyret börjar lida mot sitt slut! Ser fram emot att få träffa dig. Som Jossa sa ta nu vara på de sista dagarna, så ses vi snart! Kram Sissie

2009-03-26 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0