malaysia

Hej! ;)
Sussi, tack tack for kommentaren, det ar skont att ha ditt stod under denna resan! Det ger en mer styrka, for som sagt, du har ju varit med om ungefar detsamma! Och tack for inbjudan till Mellis kalas!

Igar kom vi till Malaysia, tidigare an beraknat! Men det var bara skont o veta att man har tid att ga runt o leta boende!  Vi hittade iallafall ett kanon boende for 50RM som ar ungefar 125kr. Rummet ar super frasht och har AC! Sa vi bokade for tre natter pa direkten! ;D Malaysia ar verkligen mycket finare an i thailand. eller jag har fatt den uppfattningen om att det ar mycket battre, och det ar fler som kan prata engelska! ;P

Idag har vi legat pa stranden, men fan sa javla varmt det ar (jag vet att jag inte ska klaga, for ni tycker det ar kallt i sverige) men man kan knappt ligga i fem minuter forrens man maste doppa sig. Sa en aning kallare hade det garna fatt vara! ;)  Naval, idag ska vi iallafall ga till ett mysigt stalle o dricka ol o lyssna pa livemusik! ;) Samma vi gjorde igar. Fast pa ett annat stalle, dar den ena servitoren ska aka till Malmo i april. Sa jag lar latt utbyta nummer med han, sa man kan ses i Sverige o visa han lite runt ;)

Hoppas allt ar bra dar hemma!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: jossa

hej.. skönt att allt gått bra.. å att ni hittat ett bra boende..har pratat med mamma å pappa å dom har oxå de bra..inte ql att va hemma i kalla sverige när ni ligger å gottar er.. puss

2009-03-14 @ 16:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0