TACK FOR ALLA FINA KOMMENTARER!

Tack tack tack for alla fina och uppmuntrande kommentarer! Det ger verkligen en enorm styrka att bara fa lasa det ni har skrivit! Dock ar det svarare att halla tillbaka tararna, men det var verkligen gladjetarar! TACK!

Som min storasyrra har sagt till mig innan, sa blir allt mycket jobbigare nar man ar hemifran och bakis. Sa igar tog jag och Emelie det lugnt och det var skont! =)

Klumpfot har varit i farten igen! Nar vi var pa poolpartyt iforgar, sa trampade jag pa en glasskarva. Och antagligen har jag inte fatt ut allting. Sa igar kunde jag knappt ga, men vi tog oss till ett apotek som gav mig nagon salva som forbattrar inflamationen och antagligen 'petar ut' det som nu befinner sig i min fot. Det gjorde sa forbannat ont inatt, sa jag har knappt kunnat sova. Men det loser sig alltid! =D Blir det inte battre far jag helt enkelt ga till lakaren (igen), men det hoppas jag inte att jag ska behova!

Hoppas allt ar bra med er!
puss & kram!
Emma

Kommentarer
Postat av: Tobias

det kan jag väl göra ;D haha!

2009-03-07 @ 15:09:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

hahaha så lite så :D

2009-03-08 @ 12:34:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Storasyster här va, kan ju inte plåstra om dig men dock ge dig lite tips: Ta en nål, elda på den (desinfekterar den), sen skrapar du i såret. När man fått i sig glas så skrapar det när du gör så och då är det lättare att hitta även supersmå glasbitar!Du har kanske reda provat detta, men annars lycka till. // Sussie

2009-03-13 @ 11:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0