POOLPARTY!!

Aaah, vilken underbar dag det var igar!! Vi slappade som sagt i poolen den storsta tiden pa dagen, sen nar klockan var runt sex borjade vi leta boende pa en annan strand (dar fullmoon partyt ar). Och det var tur att vi bokade igar, for idag ar det nog fullt overallt. Sen nar vi kom hem var vi sa sjukt sega och trotta efter maten, sa vi satt bara och garvade at allting, men framfor allt om Emelies "torrets"! Vi kom fram till att Emelie har en form av torrets syndrom, men istallet for att skrika en massa ord, sa slar hon folk. Haha.

Det var sa roligt kvallen innan nar vi var pa halfmoon. Emelie har sakert berattat och vissa har sakert last det redan. Men jag maste ta upp det!
Vi satt i baren och snackade med en kille vid namn Bobby som kom ifran England. Eller det var mest jag och Bobby som snackade och Emelie satt lite off brevid, nar killen fran Halmstad som vi inte minns namnet pa kommer gaendes med en tjej vi traffat forut pa Koh Samui. Sa snackade vi lite snabbt och han sa tyst till mig. Fan va hon ar dryg, jag gillar inte henne. Och nar han gick berattade jag det for Emelie, som da trodde att det var Bobby som sa det om Emelie. Sa helt utan forvarning ger Emelie han 4 bitchslaps. Och Bobby bara tittar fragandes pa henne och jag ser lika forvanad ut och fragar henne. Vad haller du pa med? Hon bara, men du sa att han inte gillade mig. Jag bara NEEEEJ, HALMSTAD GILLADE INTE DEN BRUDEN. hahaha. Snacka om att Bobby borde vara forvanad over vad som nyss hant. Helt utan forvarning far han spo. Utan nagon speciell anledning...hahah!  Och det ar inte forsta gangen det hander har nere, haha.. Sa Sussi, du kanske kan boka en tid till lakaren nar din dotter kommer hem? ;) Nej, Skamt  o Sido. Vi har det forbannat kul tillsammans och sparar, vare sig vi har sprit i kroppen eller inte!

Sen bestamde vi oss iallafall for att rycka upp oss och vi gick ner till baren, dar det hade samlats lite folk. Sa vi kopte oss en varsin White Russian och slog oss ner, sen efter ett tag fragar ett gang svenska killar oss om vi vill spela UNO och vem tackar nej till det liksom. Sa vi spelade och jag kom 2:a! Sen drog vi till poolen och det fick bli vart sallskap under kvallen, trevliga killar fran b.la. Jonkoping. Men vi har ju flyttat fran Coral Bungalows, sa vi far se om vi stoter pa dem igen!

Men kvallen var iallafall riktigt lyckad och vi travade hemat vid 3 tiden! Synd man inte hade pool hemma, sa ma kunde ha feta poolpartyn! Ikvall tror jag att vi bara ska ta det sjukt lugnt, vi ska nog kolla pa Slumdog Millionaire. Vart boende nu ar inte riktigt okej, sa det kanske slinker ner en eller tva ol. Mest bara for att lugna sinnet. Men det far vi se senare.......

Take care. ♥
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0