vattenfall m.m.

Hej kara lasare ;)
Hoppas ni har regn i Sverige! For det har vi har ocksa ;)

Idag lag vi pa stranden en stund. Men det var olidligt! Emelie blev brun som en ne... nastan ;P Sa jag tar nastan fel pa henne o malaysianerna?!.. eller nej, hon ar ju blondin o alla alskar hennes blonda har ;) Eller alskar alla oss, for dem visslar o sager hej till oss hela tiden! :D
Utsikten ar fantastisk aven har! ;)

Sjukt stor manet som vi hittade i vattenkanten. Vi trodde forst det var en plastpase, men vilken tur att vi sag vad det var. Dem ar ju livsfarliga!

Var ju tvungen o testa min nya kamera ;)


Nar vi hade badat fardigt tog vi moppen o korde en svang! Ett aventyr ;) Vi hittade ett fint vattenfall och lite andra fina saker att fotografera! ;)

Vi har forresten fatt jobb har i Malaysia som dubbare. Igar orkade vi inte gora nagot, sa vi kopte frukt o cola och gick till rummet i hopp om att det skulle ga en bra film. Me tji fick vi. Sa istallet kollade vi pa en sapa fran Malaysia och dubbade. Det handlade om en kille som varit otrogen och hans nya tjej vantade barn. Och det verkade stamma jakligt bra! ;) Men nu ar vi sjukt sugna pa o veta vad den verkligen handlade om. haha!! Tur vi kan roa oss pa andra satt an o dricka sprit varje dag ;P



Fanns en massa vilda apor nar vi kom till vattenfallet, tyvar gomde dem sig. Men det sitter en iallafall inne i buskarna i mitten!
Sag aven denna lilla odlan! :)



Har sitter nacken o spelar sin lilla trudellutt! ;)


Allvarligt talat. Nagon som kan se pa denna bilden om det ser OKEJ ut? Sjukskoterskan jag besokte pa Koh Phangan verkar ha gjort det varre :(

Aja, hoppas den sista bilden inte gjorde inlagget alldeles for ackligt! : )

Imorgon drar vi till KOH LIPEH, alltsa tillbaka till Thailand! Ha det sa bra, puss & kram

Kommentarer
Postat av: Paulina

wow, ser ut som att ni har det väldigt bra. vacker utsikt. hoppas att det inte blir värre med foten, der inte så bra ut. kram saknar dig

2009-03-16 @ 16:32:43
Postat av: Emelie

skitfint!! jag tycker bilden där du står vi palmen är så rolig för man ser knappt dej för du är så liten jämfört med allt annat på bilden :) du foten ser inte bra ut! du måste ha ont.det är bra att du kommer hem snart så någon riktigt bra kan få bort der. det ser ju nästan ut som en stor vårta!!HAHA.

2009-03-16 @ 23:01:42
Postat av: Susanne

Emmison! Foten ser inte helt bra ut! Men inte katastrofisk heller...har du inget o tvätta med? Typ som vår alsollösning, som drar ur infektionen? Din kamera tar ju bra kort...kanske inte lika fina när du kommer hem...men det kanske beror på att vi inte har några palmer här?!Ha ha ha!Ska du träffa mamma o Tommy nåt innan du åker hem? Nu ska jag stäääda! Kul va`? Ha det så gott, kram Syrran

2009-03-18 @ 08:34:22
Postat av: Susanne

Jo, jag glömde berätta vad vi har för väder här idag! Solsken, fågelkvitter och VÅR i luften! I lördags var det oxå sol, ca 10 grader varmt o härligt vårväder! Så förhoppningsvis har våren kommit när du kommer hem. Men det vet man ju aldrig, vi kan bara hoppas! See ya, Sussie

2009-03-18 @ 08:37:33
Postat av: EMMA

SUSSI! Jo, jag har lanat Emelies alsollosning. Men verkar inte vilja bli battre anda! Men vi far hoppas att det blir bra nar jag ar hemma iallafall. Jag overlever!! ;) Nej, tyvar kan jag inte det, for vi ar pa andra sidan thailand. Men jag traffar ju dem nar dem kommer hem! :) Ja, det ar skillnad pa sverige o thailand. Vi har skit vader nu, medans ni verkar fa battre!! ;) Jag vill dock ha SNO nar jag kommer hem! HAHA.Stada ar aldrig overdrivet Kram kram kul, bara efterat! :)

2009-03-18 @ 11:58:20
Postat av: SAn

Usch och fy. Vad hade hänt här? :/

Har läst Emelies blogg lite och hittade därför in till din :) Fin! Och kul att läsa.



Ska själv bege mig till Thailand nästa måndag och det blir för 3e gången. Denna gången ska jag spendera 7,5 vecka där. Ska bli helt underbart! :)



Kika gärna in och titta om du vill! :) Gott nytt år!

2010-12-28 @ 17:58:11
URL: http://sanpavift.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0