3 000 000 fattigare!!

Hej!
Forlat for varldens samsta uppdatering. Forra gangen jag uppdaterade och la in bilder, sa forsvann dem bilderna fran kameran, sa jag vet inte om jag vagar lagga in fler bilder.. Vi far se hur det blir, idag blir det bara massa text, sa ni far halla ut! :)

Innan i veckan traffade vi Emelie och Ida och for pa tubing i Vang Vieng, det var valdigt roligt att traffa dem och att tuba! :) Sen var vi ute pa kvallen och traffade ett gang glada manniskor! :)

Och nu befinner vi oss i Luang Prabang, en jattemysig liten stad i norra Laos. Resan hit igar var en skrackfard och jag blev lite aksjuk :( Dem har asfalterade vagar, men det skumpar varre an en halig grusvag!! Och sa ar det verkligen varldens serpentin vagar i bergen! Men det var verkligen en upplevelse, vi akte forbi sma byar som var mitt i berget och da stod nagon dar och duscha och visa tuddorna, sen sprang det barn, hundar, hons omvart annat, anda saktade dem inte ner! Sa manga liv star pa spel, inte minst vara som sitter i bussen (vi akte minibuss igar)!

Imorgon ska vi rida elefant och titta pa ett fint vattenfall och pa lordag flyger vi till Vietnam! Vi har verkligen lyckats pricka in ratt tidpunkt for denna resan, eller inte! For dem har Vietnamesiskt nyar nu, vilket gor det omojligt att ta oss dit, dessutom fick vi dem 2 sista platserna pa ett flyg for 3000:-, men vi hade inte kunnat ta oss till Vietnam pa nagot annat sett.

Det var nog allt for denna gangen, vi hors snart igen! :) Puss o kram, jag saknar er dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Emma( fick din blogg adress av Sanna) och Sanna. Ser ut som att ni har en fantastisk resa. Är lite avundsjuk faktiskt. Plaststolen i bussen är ju hur kul som helst.Roligt att kunna följa er resa. Ha det fortsatt jättebra båda två och en extrakram till Sanna. Marianne

2011-02-04 @ 11:13:56
Postat av: jossa

hej syster å sanna!hoppas ni blir friska snart så ni orkar med lite äventyr!tycker synd om er<3här blåser å regnar de,så man e ju lite avis på att ni har de varmt å soligt,men de e ni värda!puss

2011-02-05 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0