KOH SAMUI...

Hej!!

Kanner att uppdateringen pa bloggen verkligen ar samst prioriterad, men har faktiskt ingen storre lust pa att lagga dagarna pa internet!

Vi kom till Koh Samui idag, ska bo i "mamma och pappas hus", sa vi har varit hos Tolla och hamtat lite grejer, pratade en snabbis med PK, druckit en cider i Tollas bar och atit plankstek med sparris och bea-sas! muums!!!

Imorgon ar det dags for re:earth, Looptroop, maskinen spelar blandannat och pa sondag spelar Anna Bergendahl, tingsek och timbuktu!! :)

Om exakt en vecka vid denna tiden sitter vi pa Bangkoks flygplats pa vag hem. Jag kan saga att det ar delade kanslor nar man tanker pa det. Dromde om jobbet igar natt, grat for att det snoade och hade panik. Medans jag saknar familjen och vannerna, men jag o Sanna har det bra! Sa det kanns inte alls lika roligt att lamna varmen, solen, och allt det underbara har.. aja, far val fortsatta njuta sa lange det gar, men bara sa ni vet, vi kommer snart hem!! :)


Kommentarer
Postat av: E M E L I E R E S E R!!

damn it! spelar de på Koh Samui?! fan att vi inte har möjlighet att se dem!! hoppas ni får det grymt bra!!!

2011-02-25 @ 16:49:43
URL: http://emeliereser.blogg.se/
Postat av: jossa

ååå jag längtar tills du kommer hem!!!!hoppas ni får en trevlig kväll då!!hälsa tolla å gänget!!puss

2011-02-25 @ 16:50:40
Postat av: Mamma

Det var ju bra att det gick och lösa så här.Det hade ju stått tomt annars tills vi kom ner.kram

2011-02-28 @ 14:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0