MIN EGENDESIGNADE KLANNING!! :)

Har i staden Hoi An som vi befinner oss just nu, ar det valdigt kant att sy upp klader. Egentligen tankte jag forst inte gora det, med tanke pa att vi har "vara" skraddare i Thailand. Men, sa blev jag valdigt sugen pa en lang sommarklanning, sa jag tankte att jag lika garna kunde gora det har.

Jag har sprungit runt som en galning och letat efter en perfekt langklanning, men inte hittat nagon som passar mig. Tjock o kort ar inte det ultimata for en langklanning, haha! :) Dessutom hade jag en bild i huvudet av hur jag ville ha den, sa da blir det alltid lite svarare..

Sa nu ritade jag en skiss pa ett papper, gick till en sommerska som har samarbete med hotellet vi bor pa. Och visade dem hur den skulle se ut. Och jag blev helt foralskad i den. Verkligen precis sa jag ville ha den, och lite battre! Borde kanske bli designer, eller vad sager ni? :)

jag ville ha med bade halterneck band och tubklanning!

Da blir det anda en liten skillnad, vad tycker ni?

 

Imorgon ska vi aka nattbuss till Nha Trang..11h i buss, men som det ser ut verkar det vara schyssta sangar i bussen iaf! :) Vi hors en annan dag!

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den var fin, roligt att ha något som alla andra inte har. Ni får vara försiktiga nu när ni åker med bussen, håll i pengarna.Kram Mamma,Pappa, Farfar

2011-02-11 @ 16:16:31
Postat av: Lina,

Jätte fin klänning!:)

2011-02-12 @ 10:20:49
Postat av: Madeleine

Helt underbar klänning Emma!!:)

2011-02-12 @ 12:43:46
URL: http://dooaflickan.blogg.se/
Postat av: E M E L I E R E S E R!!

superfin!! vad fick du betala för den?

2011-02-12 @ 15:38:47
URL: http://emeliereser.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Emmison pluttifalli! Vilken jädra snygg klänning!! Superfin och den sitter som en smäck! Hoppas du har det bra! Hela familjen hälsar till dig. Kram

2011-02-14 @ 08:15:28
URL: http://emelieborggren.blogg.se/
Postat av: Frida

Åhhhh va fin :)

2011-02-14 @ 12:36:21
Postat av: Ann-Sofie

Riktigt fin klänning! Roligt att ha något som sitter bra! Det är roligt att läsa hur ni har det, blir lite sugen på att resa.... Speciellt när det blåser svinkallt här... Kramar

2011-02-15 @ 12:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0