Vietnam maste HATA mig!

Igar nar vi skulle flyga fran Luang Prabang madde Sanna inte alls bra och spydde. Nar vi val kom till hotellet var det min tur. Har varit en fruktansvard natt, sprungit pa toaletten var och varannan minut! Dessutom har jag ont i min ischias sa det stallde ocksa till det nagot fruktansvart for mig inatt! Ingen rolig kombination av magsjuka och ischias :(

Ni som ar nya har pa bloggen, jag blev fruktansvart sjuk forra gangen vi akte fran Kambodja till vietnam, sa jag fick besoka lakaren har i Vietnam. Vi far hoppas pa att det blir battre snart sa vi slipper uppsoka lakare denna gangen!

An sa lange lever vi iaf, vi proppar i oss ipren/alvedon och resorb och forsoker fa i oss lite vatska! Nu tar vi en paus fran vilandet, da dem stadar vart rum! Sen blir det tillbaks till sangen och vila! Hoppas ni har det bra dar hemma! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Emma. Hoppas det blir bättre med Ischiasen du får göra dom övningarna jag skicka till dej.Glöm inte att dricka mycket och maten får ni inte glömma lika viktigt.Krya på er kram Mamma, Pappa, Farfar

2011-02-06 @ 11:30:29
Postat av: EMMA:

Vi kan inte ata, bara vi tanker pa mat mar vi illa. Det ar liksom inte samma som i Thailand eller hemma, har smakar maten skit. vi ar liksom mitt i smeten, dar alla vietnameser bor, da kan man bara kopa deras mat! Letade efter frukt eller choklad, men ingen hade det :( Usch, idag har varit en jobbig dag da vi langtat hem! Puss

2011-02-06 @ 13:03:53
Postat av: E M E L I E R E S E R!!

men usch, stackare :S hoppas ni kryar på er fort... vi hade oxå en skitdag igår (visserligen självförvållad) och då vill man bara hem ibland! <3

2011-02-06 @ 19:13:58
URL: http://emeliereser.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ni får gå på marknaden där brukar finnas frukt.Finns det inte nudlar? Ni måste ha mat och mycket vatten, annars blir ni benrangel till ni kommer hem.Vi längtar efter dig också.Eller får ni försöka dricka buljong.Kram

2011-02-06 @ 22:54:22
Postat av: Anonym

Ni får gå på marknaden där brukar finnas frukt.Finns det inte nudlar? Ni måste ha mat och mycket vatten, annars blir ni benrangel till ni kommer hem.Vi längtar efter dig också.Eller får ni försöka dricka buljong.Kram

2011-02-06 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0