BORTA BRA, HEMMA BÄST!

Hemma igen i kalla Skåne. Har fortfarande lite svårt att skriva med åäö. man ar van vid att skriva med a och o.

Mamma och pappa mötte upp mig på flygplatsen i köpenhamn och tårarna flödade av glädje! :) Sebbe tog emot en glad Sanna och pussade på! :) Tillsammans tog vi tåget över till Sverige och kramades hejdå på centralen innan tåget rullade vidare mot ett kallt Hässleholm! :)

När vi kom hem låg farfar och sov på soffan, så jag kittlade honom under fötterna och sa hej, han sken upp som solen och kramade mig och var så glad! :) Och min fina syster kom och kramade mig igen!

Borta bra, men hemma med dem bästa är fan ibland bäst! Tack för en underbar resa Sanna! ♥

Återkommer med bilder, fantastiska uppdateringar om alla ställen när bilderna kommit från Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0